Alla inlägg under januari 2008

Av tiiina86 - 31 januari 2008 22:53

Åh jag är så trött, men tar mig inte för att gå och lägga mig iallafall, konstigt det där. idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat, gick hem och käkade och la mig och kollade på tv med Mr Arvidsson, känns som jag enbart gör samma sak jämt, fast det gör ju ingenting eftersom jag trivs med det.


I helgen har jag ingen aning om vad som händer, har lite dåligt med pengar så jag funderar på att vara nykter, men man vet aldrig vad som dyker upp!


Neej nu ser jag typ dubbelt så nu måste jag verkligen sova, och skönt ska det bli! Jag skulle inte ens sälja min säng om nån så erbjöd mig en miljon!

Av tiiina86 - 31 januari 2008 11:08

Det känns som jag aldrig har något vettigt att skriva här längre, eller rättare sagt så har jag väl aldrig haft nått vettigt och skriva men nu har fantasin tagit slut helt ;)


Sov hos Simon inatt så jag kom hem för en liten stund sen, helt sjukt kallt ute, önskade verkligen att jag hade haft min vinterjacka när jag gick ut, men det är svårt att ha allt man behöver på två ställen, eller ja det är rättare sagt omöjligt! ( om man inte är rik då vill säga och kan köpa dubbla upplagor av allt )


Gick skitbra igår, hoppas att det håller i sig så att det inte bara är nybörjar tur ! =)

Av tiiina86 - 28 januari 2008 22:17

Skrev ett riktigt långt inlägg nyss, men tröck på nånting så allting försvann, med tanke på att jag är riktigt trött så blir jag galen, så jävla störigt!


I Lördags käkade jag, Linda och Madde middag, blev Gyros och sen öl till efterätt ;) Förfest på Hagalund hos Danne ( som bestod av 11 killar som kollade på skoterfilm ), och sen hela huset. Har aldrig varit på hela huset förut, Madde lurade med mig. Hade inte tråkigt men har haft roligare.


Gårdagen tillbringade jag på Simons soffa, var inte bakis men helt sjukt trött. Åkte och käkade med Andreas och Linda, och sen parkerade jag mig i soffan igen. Tröck i mig glass med chokladsås, banan och maränger till One Tree Hill! ;)


Jobbade min första dag idag, och jag måste väl säga att det gick hyffsat bra iallafall! =)

Av tiiina86 - 25 januari 2008 21:40

Sitter hemma och är trött, har precis varit och ätit på max med Simon, Andeas, Peter och Linda. Snart ska jag slänga mig i soffan och bara vara, inte röra mig nå mer på hela kvällen.


Mätt och trött, men ändå sugen på godis, detta ständiga godis sug alltså! =D



Av tiiina86 - 25 januari 2008 18:11

Tussan fixade så jag fick komma på "intervju", och därigenom fick jag provjobba två dagar. Chefen ringde idag och sa att jag fick jobbet om jag ville. Gick med på att ha provanställning i en månad först, så att han får kolla hur det känns att ha mig där och hur jag funkar, och så att jag får känna att det känns bra. Går det som det ska så får jag anställning efter det, underbart! Lär verkligen tacka Tussan för hjälpen! =)


Ikväll händer det nog inte så mycket skulle jag tro, sitter och väntar på Andreas nu men mycket mer än så blir det nog inte. Imorrn hade jag däremot tänkt dricka lite öl och sen kanske gå ut, är riktigt sugen på det :)


Lär ju gratulera Tobbe till körkortet också =D

Av tiiina86 - 23 januari 2008 11:54

Ända sen jag var liten har jag haft migrän titt som tätt, och det är alltid lika hemskt när den kommer tillbaka. Igår vaknade jag som sagt på hela fel sida, gick runt och muttrade och tjurade, pricken över i var ju när migränen bröt ut och inga piller hjälpte, gjorde allt för att det skulle gå över, prövade till och med och kyla ner min vetekudde men det funkade inte heller. Är nog verkligen dax att ringa min läkare så han kan skriva ut nya tabletter åt mig, några som funkar. Har man så ont i huvudet så man nästan gråter och bara ligger och spyr så vill man fan inget annat än och dö. Mirakel tabletter behöver jag!


Älsket kom iallafall indundrande genom dörren med en kycklingsallad till mig, och jag säger bara en sak, vägen till mitt hjärta går igenom kycklingsallad ;)


Så dagen igår var ingen höjdare, tillbringade mestadels av tiden i sängen och mådde dåligt. Men idag är det andra bullar, idag är jag på bra humör och huvudvärken är nästan helt borta.


Börjar bli nervös för ikväll så, håll tummarna för att det går bra.

Av tiiina86 - 22 januari 2008 12:52

Dagen igår var bra, var och handlade med mamma, hon köpte 2 kg kycklingfilé till mig eftersom jag är ett kyckling freak ;) Sen var jag ner på stan och sålde en bok till en tjej, visade sig sen att det var fel bok och hon ville lämna tillbaka den, jag tycker att det är upp till henne att kolla så att det är den boken dom ska använda innan hon köper den, det är inte mitt ansvar. Hon tjatade om att hon ville att jag skulle ta tillbaka den, men jag tycker att hon kan sälja den vidare själv, för det är som sagt inte mitt ansvar.


Runt 3 åkte iallafall jag, Tony, Tobbe och Madde och spelade Badminton, sjukt roligt. Svettig och äcklig knatade jag hem och gjorde mat och sen kom Simon. Blev inte så mycket mer gjort än så.


Idag har jag vaknat på hel sida, hela dagen är förstörd. Allting är bara skit och jag är så arg så jag skulle kunna slå ihjäl nån.


Jag tycker inte om att du trampar i mitt revir.

Av tiiina86 - 20 januari 2008 23:40

Jag och Simon bestämde att vi skulle åka till Maxi och handla mat till kvällen, när jag skulle gå ner och möta honom så hörde jag hur de small i porten. Av gammal vana stog jag kvar utanför dörren och kikade ner för att se vad det var för folk eftersom det springer helt sjukt mycket skumt folk i min trapp tack vare mina grannar, men insåg att det var 2 poliser.


Det vet helt klart mycket tryggare och bekvämare att möta två poliser i trappen än alla andra fulla och påtända lodare som hänger runt omkring här hela dagarna och härjar.


Jag tycker att det är tröttsamt, så jag säger bara en sak. Ut med packet, det är fan dax nu!

Ovido - Quiz & Flashcards