Alla inlägg under mars 2008

Av tiiina86 - 31 mars 2008 12:36

Åh, helt värdelöst väder ute.. Är hemma hos mitt hjärta just nu, och måste faktiskt säga att jag är riktigt omotiverad till att börja gå hem med tanke på vädret, antingen så är jag duktig och tar mig i kragen och går iallafall eller så är jag lat och fixar skjuts, har inte riktigt bestämt mig än!


I Fredags satt vi hos mig och drack lite och sen blev det rock house, tror fan halva Mockfjärd var där, träffade även massa släktingar som jag inte sett på länge! Annars var jag mest full och glad!


I Lördags var jag och Simon och kollade på en ny tv, eftersom vi kommer ha ett sjukt stort vardagsrum när vi flyttar så funderar vi på att slå på stort och köpa en 50 tums tv, vi får se vad vi kommer fram till, ekonomin måste även säga ja men det lutar åt att det blir så iallafall ;) 

På kvällen var vi hem till Andreas och drack lite öl och kollade på hockeyn sen åkte vi hem till Madde och drack med dom och sen blev det S2! Hade riktigt kul faktiskt, eller så berodde de på att jag var så himla full! ;) 


Hmm, om det är nån som verkligen känner att dom har ett stort behov av att köra hem mig från Bullermyren så får ni gärna höra av er! ;P 



Av tiiina86 - 27 mars 2008 11:02

Efter att jag hade varit på stan igår så gick jag över till Mamma, dom gick precis när jag kom för Tobbe skulle klippa sig. Så jag satt kvar och pratade med min moster tills dom kom tillbaka, och när dom väl kom tillbaka var det ett jävla liv i luckan, Tobbe var riktigt missnöjd med sitt hår, han var totalt knäckt, slutade iallafall med att han va jätte arg och lessen och lät ingen annan än mig röra hans hår. Så jag plockade fram saxen och fixade till det, snacka om att kasta pengarna i sjön när jag hade kunnat gjort det från första början gratis! ;)


På kvällen så var jag och Simon över till Mamma och käkade lite tårta och umgicks lite. Sen åkte vi hem till Maddis, jag hjälpte henne och bygga ihop en sängram medans Simon låg i soffan och halv sov och kollade på Hockey. Vi passade på att ta med oss lite kartonger hem också medans vi ändå var där.


Idag har jag massa saker som måste fixas, tänkte käka frulle snart och sen börja lite smått, men jag är så seg, jävla förkylning som aldrig vill gå över!


Så om det är någon som är ute efter en lägenhet så har jag precis sagt upp min ;)

Av tiiina86 - 26 mars 2008 12:40

igår kom min moster till Borlänge, så jag tillbringade hela dagen hemma hos Mamma och umgicks med henne och familjen. Mamma bjöd på riktigt god mat också, och för er som känner mig så kan ni ju lista ut att det innehöll kyckling! ;)


Idag fyller brorsan 13, han börjar fan bli riktigt gammal nu! Så ikväll ska vi hem till Mamma och fika lite! Hörde ryktas om att Pappa skulle komma också, men jag vettefan! =)


Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen knata ner på stan och göra lite nytta!

Av tiiina86 - 25 mars 2008 09:58

Hmm, kaoset i min hjärna fortsätter.. men ingenting jag orkar gå in på just nu, är bara så tröttsamt att det alltid ska vara nånting, och allt som oftast kastas tillbaka till ruta 1.


I Lördags blev det en massa öl, blev förfest här, räknade ut att det var ungefär 15 pers allt som allt och det var riktigt trevligt, kul med lite nytt folk för en gångs skull! Sen drog vi ner på stan, lång kö som fan till S2 och kallt så in i helvete så de vi gick på Rock House istället och sen blev det mat o sen hem o däcka.


Söndagen tillbringade vi i Lindan, Simon lurade med mig dit och när vi kom dit så var det 8 grader i huset, snacka om att båda höll på att frysa ihjäl, eldade som tokar och gjorde allt för o försöka få upp värmen lite, slutade med att vi gick ut och startade bilen och satt där en stund för där var det varmt! ;) På kvällen drog vi till Maddis och va bakis i soffan med henne.


Fick skjuts från Lindan igår av Andreas och Jonas, va hem och duschade och böt kläder sen drog jag hem till Johan och låg i soffan me honom och Mattias och kollade på TV och åt godis. Sen började jag må riktigt kasst så jag gick hem och väl hemma fick jag migrän, ganska jävla tröttsamt faktiskt. Tur att jag har en snäll kille som kom och gjorde mat och tog hand om mig iallafall.


Idag ska Andreas äntligen komma och sätta i min hårddisk, som jag har längtat!


Måste passa på och gratulera Martin och Frida som fick en son igår! =)

...

Av tiiina86 - 22 mars 2008 15:36

Sitter hemma och lyssnar på Mustasch, Simon är inte hemma..som vanligt, tråkigt att han alltid är borta när jag vaknar. Har iallafall tråkigt, klättrar på väggarna, gick över till mamma och drack en kopp kaffe sen köpte jag cigg och sen knatade jag hem igen och här sitter jag nu.


Igår blev det lite öl hemma hos Madde och Tony, invigde nya lägenheten lite, sen skulle dom andra dra ut men då drog jag hem istället, hade tänkt ta mig en riktig fylla idag istället :) Fast det är ju lite surt att man missade att Mattias blev dansfull, men får försöka få honom lika ikväll eller nått ;P


Hmm, fick för mig att jag hade en massa att skriva men det verkar inte som att jag har nånting vettigt att komma med. Är väl kaos i min hjärna som vanligt, lägenhet är fixad iallafall och inflytt 1 Juni, nu ska vi bara försöka bestämma oss för hur vi ska göra med allting. Antingen så loosar man en riktigt fin lägenhet eller så chansar man och bara hoppas på att saker och ting faller på plast. Äh jag förstår om ni inte fattar nånting, för det gör inte jag heller..


Ses väl på stan om nån mer ska vara full och odräglig ikväll!

Av tiiina86 - 20 mars 2008 10:55

Precis hemkommen från Mr Sajmon, trött som satan.. hade klockan på ringning eftersom jag ska på möte kl 1. Oftast när jag går hem från Simon så är jag så trött så benen bara går av sig själva och jag är bara helt inne i musiken, tänker inte alls på vart jag går utan benen svänger av sig själva, det är såna gånger som jag faktiskt går ut framför bilar utan att ens tänka på att det finns saker runt omkring för i mitt huvud är det bara jag och musiken. Jag lyssnar alltid på musik så högt så de nästan kittlar i trumhinnorna och hör ingenting vad som pågår runt omkring mig, ibland får jag för mig att jag har as dålig kondis så jag går runt och flåsar och då får jag tvångstankar om att jag måste hålla andan när jag går förbi folk.


Jaa, jag vet att jag är konstig..


Av tiiina86 - 19 mars 2008 12:10

Sitter, sitter, sitter.. Jag är nog världsmästare på det, någon borde ge mig en medalj. På tal om borde så borde jag städa, och plocka ihop alla Simons kläder som tar upp onödigt mycket plats, jag borde tvätta men sköljmedlet är slut efter att jag har tvättat Simons kläder, jag borde gå ner på stan men jag har ingen lust, det är så mycket jag borde egentligen..


Blev fan ingenting gjort igår, var till Mamma o pratade av mig lite, sen drog jag till Simon och sen var jag på biblioteket en sväng, oehört händelserik dag ;)


Idag hoppas jag iallafall att Andreas pallrar sig hit o plockar ur min hårddisk så jag kan gå nån ordning på min dator. Jag behöver musik, enda musiken jag har nu är en massa gamla as dåliga skivor, Linda tog med sig några skivor i helgen men vi har inte alltid samma musik smak ;P


Kanske ska ta och dricka en kopp kaffe, ta en cigg och ringa pappa nu, var ett tag sen jag pratade med honom! :)


Bjuder på en bild från helgen också! ;)


Av tiiina86 - 18 mars 2008 12:39

Gick ner till Madde en sväng igår och drack kaffe och snackade lite skit i röran, sen kom Peeer och Emilia så då drog vi till Madde och Tonys nya lägenhet och kollade lite! Sen gick jag hem och myste i soffan med min älskling =)


Idag känns det ungefär som att jag ska dö utav uttråkan, har så sjukt tråkigt.. Bara sitter här och dricker kaffe och svär över min dator som är trasig eftersom den här är as kass!


Skapliga problem med att sova inatt eftersom det finns så mycket att tänka på hela tiden! Känner mig otroligt stressad, hör ni hur ironiskt det låter? Jag har ingenting att göra, bara sitter här men ändå känner jag mig så otroligt stressad, har ett väldigt stressat psyke just nu eftersom jag inte vet nånting om hur framtiden blir, mycket som ska fixas i nu läget, men ska försöka att inrikta mig på mötet på Torsdag, är ju lite det som avgör.



Du gör mig hel.

Ovido - Quiz & Flashcards