Alla inlägg under juli 2008

Av tiiina86 - 9 juli 2008 16:49

Gnäll om att jag aldrig uppdaterar, men jag har haft helt sjukt mycket att göra, har knappt hunnit andas.. Neej, nu ljuger jag faktiskt, jag har helt enkelt inte haft nån lust, men tänkte väl skriva ner en rad eller två iallafall, har ju trots allt hänt en del sen jag skrev sist!


Midsommar spenderades hemma hos oss, och sen hos Spjuth på fest. Midsommardagen drog vi hem till Anders och drack en massa öl för att sen åka till Dössberget, höjdpunkten på den kvällen var när Linda ramlade och krälade på alla fyra! ;)


Simon fyllde år 25e, jag stog i köket och slavade ihop en pannkakstårta åt honom. Jag hade faktiskt lovat att han skulle få en, och säg vad ni vill om mig men jag håller det jag lovar. Han fick pannkakstårta och paket och var tvär nöjd! =)


Peace and Love då, ni som känner mig vet ju mycket väl vilka som var mina höjdpunkter och som var helt klart grymmast på hela festivalen! In Flames och Mustasch, åh herregud vad bra som var alltså, det går inte att beskriva det måste upplevas! Annars var det som alla andra år, man var nästan konstant full i 4 dagar och hade skit kul med alla man känner! =)


I helgen var det dax att vila ut efter festivalen, man vaknade bakis och seg på Söndagen sen på Måndagen var det bara att pallra sig upp för och jobba en hel vecka så sömn behövdes verkligen! Jag och Simon åkte ut till Lindan i Fredags och grillade och spelade kubb, han fick stor pisk! ;) Sen träffade vi Peter en sväng o babblade lite med honom!


I Lördags visste vi inte alls vad vi skulle göra, massa som var bortresta osv, så jag, Simon och Linda packa in oss i bilen och åkte till Västerås och kollade på crusingen och hälsade på en av mina favorit tjejer Rebecca! =)


Igår blev det glass i Romme efter jobbet med Simon, Anders, Spjuth och Ida! Man lär ju passa på att njuta av solen, den är ju inte framme fullt lika ofta som man skulle vilja att den var!


Nää, nu ska jag gå och göra nånting annat!


Tiiina86.bilddagboken.se uppdateras betydligt oftare än bloggen!


CHIP!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards