Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Uppe med tuppen!

Av tiiina86 - 29 september 2008 07:13

Ja här sitter jag och surfar vid köksbordet, hela vårt vardagsrum är tömt, endast dom största grejerna står i mitten av rummet och därmed sitter jag i köket, väntar på att målarna ska komma så jag kan släppa in dom sen gå härifrån. Tror det är nånting med att gå runt hemma med en massa okända människor som jag inte riktigt gillar, då är det bättre att gå någon annanstans. Dom skulle komma efter 7 någongång så vi får väl hoppas att dom dyker upp snart eftersom jag inte har något kaffe hemma och känner att jag är i behov av en kopp eller tio.


Helgen var bra, Simon drog med mig på rally på Lördagen.. det var faktiskt väldigt tråkigt, nått av det tråkigaste jag gjort faktiskt, men Simon var nöjd och då är jag nöjd, ibland måste man helt enkelt bara ställa upp för laget! Efter rallyt skyndade vi oss iväg och mötte upp pappa och co så käkade vi middag med dom sen blev det lite kaffe här. Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra iordning sig och dra till Madde och börja förfesta och sen blev det stan. Orkade inte ens försöka gå in i tältet så vi drog ner på Engelska istället.


Igår mådde jag bra, jag är chockad själv men så var fallet! Märktes direkt när jag hade problem med att sova, söndagar brukar vara den dagen då jag faktiskt kan somna eftersom jag brukar må så sjukt dåligt!


Hmm, en annan grej jag har tänkt på är att det finns så otroligt mycket som jag skulle vilja skriva och som jag även känner att jag måste skriva och vrida och vända på för att kunna släppa det hela, men det känns som att det är nånting som får mig att dra mig tillbaka och strunta i det. När jag skaffade blogg så gjorde jag det för att jag behövde skriva om alla mina tankar och känslor för jag mådde dåligt, men nu för tiden är det så många som läser, då känns det inte bra att blotta hela sitt liv när man inte ens har en aning om vilka det är som läser! Men nån dag kanske jag delar med mig, vem vet!


Nu kom Mr Målare så nu loggar jag ut och återkommer ikväll om jag orkar.


Ha en trevlig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tiiina86 - 13 oktober 2008 15:07

Bloggen är nu flyttad till TiiiNaH.blogg. se

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 15:52

Jag är så jävla arg, så jävla arg så det känns som jag ska explodera vilken sekund som helst, jag vill skrika och slå sönder allt runt omkring mig, men jag har slutat med det, istället blir jag så arg och frustrerad så jag börjar gråta istället, som ...

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 13:44

Idag är det lördag, dom flestas favorit dag, helt underbart! Har precis varit ner på stan en sväng, kutade in på systemet och köpte lite öl och sen lite ärenden på konsum och sen hem igen, trist att gå in och sätta sig igen när det är så fint väder, ...

Av tiiina86 - 9 oktober 2008 12:36

Skrev ett nlägg igår, men de funkade inte, texten blev inte med, skumt värre. Igår jobbade jag iallafall från 6-17, skapligt död jag var när jag kom hem då, och min älskling gick upp tidigare för att skjutsa mig till jobbet eftersom det inte gick någ...

Ovido - Quiz & Flashcards