Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Tvättstugan och uggs.

Av tiiina86 - 2 oktober 2008 22:07

Har hållt på och tvättat hela kvällen, vi har ingen torkskåp i tvättstugan utan vi har ett torkrum som är helt jävla värdelöst och det slutar alltid med att det hänger kläder i hela lägenheten på tork eftersom dom inte hunnit torka under tvätt tiden. Idag blev vi klara lite tidigare, skit bra tänkte vi och lät en massa kläder hänga kvar i torkrummet i ett par timmar så att man skulle slippa ha en massa kläder hängandes på tork över hela lägenheten när hela lägenheten ändå är en stor röra just nu. När vi kom ner har torkrummet slagit av sig, vilket resuletarade i att vi har kläder på tork i hela lägenheten ännu en gång! Så är livet när man heter Tina, det som kan gå fel, det går fel!


Och en annan sak, uggs, vad är det för hysteri runt uggs egentligen? Dom är säkert jätte varma och sköna på vintern, men vad har vi för vinter i Sverige egentligen? Lite små kallt och regn typ, för att behöva ett par uggs ska det vara ca 50 minus och snö storm enligt mig. Skjut mig om jag nångång får för mig att köpa ett par av dom fulaste skorna i världen!

Linda skämtade med mig om att köpa ett par idag, jag tände till på två sekunder!

Jag VET att jag är lite bitter, men det är inte mitt fel, pms monstret flyttade precis in i min kropp, så välkommen ännu en gång!

 
 
Linda

Linda

2 oktober 2008 23:18

haha, jag älskar dig OCH din pms. I promise. För du står ut med mitt tjat oach försöker prata med mig om herr R. Och det, kan inte vara lätt!

http://ajmafuckinemo.blogg.se

 
Ingen bild

madde

10 oktober 2008 23:50

Kan lova att linda skrev nå skit om mina uggs...
Tycker att du är lite ner tryckande mot mina uggs :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tiiina86 - 13 oktober 2008 15:07

Bloggen är nu flyttad till TiiiNaH.blogg. se

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 15:52

Jag är så jävla arg, så jävla arg så det känns som jag ska explodera vilken sekund som helst, jag vill skrika och slå sönder allt runt omkring mig, men jag har slutat med det, istället blir jag så arg och frustrerad så jag börjar gråta istället, som ...

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 13:44

Idag är det lördag, dom flestas favorit dag, helt underbart! Har precis varit ner på stan en sväng, kutade in på systemet och köpte lite öl och sen lite ärenden på konsum och sen hem igen, trist att gå in och sätta sig igen när det är så fint väder, ...

Av tiiina86 - 9 oktober 2008 12:36

Skrev ett nlägg igår, men de funkade inte, texten blev inte med, skumt värre. Igår jobbade jag iallafall från 6-17, skapligt död jag var när jag kom hem då, och min älskling gick upp tidigare för att skjutsa mig till jobbet eftersom det inte gick någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards