Direktlänk till inlägg 30 september 2008

LISTA!

Av tiiina86 - 30 september 2008 15:58

Lovade mig själv att aldrig göra en sån här lista, men jag har så sjukt tråkigt!


Gör så här:

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et

4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?

Jag såg dig allt på balkongen.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej, allt bra.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Tjaa! Tid och lust att klippa mig?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Hallo vad gör ni?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej min slampa!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

God natt min bästaste gullunge!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Det finns tre saker jag inte förstår

8. Vad vill du höra mest av allt?

Perfekt.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

God morgon mitt lilla födelsedagsbarn!

10. Din romantiska replik?

Nej men eller hur

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Okej, ja det är ju upp till dig att avgöra..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tiiina86 - 13 oktober 2008 15:07

Bloggen är nu flyttad till TiiiNaH.blogg. se

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 15:52

Jag är så jävla arg, så jävla arg så det känns som jag ska explodera vilken sekund som helst, jag vill skrika och slå sönder allt runt omkring mig, men jag har slutat med det, istället blir jag så arg och frustrerad så jag börjar gråta istället, som ...

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 13:44

Idag är det lördag, dom flestas favorit dag, helt underbart! Har precis varit ner på stan en sväng, kutade in på systemet och köpte lite öl och sen lite ärenden på konsum och sen hem igen, trist att gå in och sätta sig igen när det är så fint väder, ...

Av tiiina86 - 9 oktober 2008 12:36

Skrev ett nlägg igår, men de funkade inte, texten blev inte med, skumt värre. Igår jobbade jag iallafall från 6-17, skapligt död jag var när jag kom hem då, och min älskling gick upp tidigare för att skjutsa mig till jobbet eftersom det inte gick någ...

Ovido - Quiz & Flashcards