Alla inlägg under augusti 2008

Av tiiina86 - 29 augusti 2008 14:33

Jag är så otroligt trött, har kommit in i en period då jag inte kan somna på nätterna, helt chockerande eftersom jag förut kunde somna direkt jag blundade oavsett vart jag var eller om jag stog eller satt. Har nyss kommit hem från jobbet, har varit en bra dag på jobbet idag, däremot blev det inte mycket sömn inatt så nu är jag helt slut!


Igår fyllde Linda år så jag, Linda och Madde fikade och åt middag hemma hos henne. Tårtan var det bästa som har hänt mig på länge, är ju ett riktigt tårtmonster och har alltid varit! (drömmen vore ju att få äta tårta varje dag) Sen till middag blev det fetaostbiffar med potatisgratäng, fruktansvärt gott! =) När jag kom hem så sprang jag ner på stan och hämta ut min nya mp4 spelare, som jag förövrigt älskar!

På kvällen drog jag och Simon till Lager 157 och kollade läget lite, shoppade inte direkt loss men blev ett par saker iallafall, sen åkte vi hem och bakade pizza! =)


Pappa ville att jag och Simon skulle följa med på Dragracing på Lördag, vilket vi inte har bestämt om vi ska göra än. Annars har Mattias pojkfest hela helgen, så det kanske blir en vända dit. Sen ville Linda att vi skulle fira henne på Lördag kväll, det visar sig vad man hittar på, är inte ens säker på om jag vill dricka den här helgen!


Tänkte iallafall gå och lägga mig och sova en stund nu, så man kanske orkar hitta på nånting ikväll, tänkte bara vänta tills Simon kom hem så jag får sällskap i sängen, tråkigt och ligga där själv ifall man inte kan somna, om inte annat finns det ju någon som kan klia mig på ryggen tills jag somnar ;P

Av tiiina86 - 27 augusti 2008 15:32

Det finns många anledningar till varför jag bestämde mig för att sluta blogga, är så trött på vissa saker, men på nått sätt är det skönt att blogga, jag som tänker så otroligt mycket behöver nog nästan skriva av mig ibland. För hur det än är så skriver jag ju egentligen enbart för min egen skull, och ingen annans.


Hela den är sommaren, eller ja "sommaren" har verkligen sprungit förbi, och känns inte som man har hunnit med så mycket annat än att jobba, sova och kanske dricka nån öl ibland, fast nu för tiden så dricker jag väldigt sällan om jag jämför med förut, finns väl anledningar för det också.


Sitter hemma och väntar på att Simon ska komma hem, lön idag så han har lovat att han ska följa med mig till kupolen och köpa nya skor, är lite inne på ett par vita nike, lär nog säkert bli så. Smink lär jag också köpa lite, eftersom jag har en tendens att spola ner smink i toan, inte med mening givetvis, är bara född klantig! Tex häromdagen när jag kom hem från jobbet sprang jag rakt in i dörrkarmen vid porten, rev upp armen och har varit helt blå och gul på överarmen, gjorde ont som fan måste jag tillägga.


En annan sak som jag är otroligt trött på är skitsnack, vuxna människor som beter sig som snorungar. Har fått för mig att det är lättare att känna agg emot andra människor än att tycka om sig själv, vet inte om det stämmer eller inte. Tänker mycket på hur allting var förut, och hur allting är nu.. skillnaden är som natt och dag, jag har valt att leva mitt liv såhär, och hoppas att alla förr eller senare kan acceptera det och inse att jag är samma Tina som jag alltid har varit, däremot är jag bara en aning lyckligare. Givetvis finns det tider och människor jag saknar otroligt mycket.


Btw så har mitt jobb vikariat gått ut, så om ni känner för att kasta jobb efter mig så får ni mer än gärna göra det! ;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards