Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Lammkött ;)

Av tiiina86 - 29 september 2008 16:22

Kom alldeles nyss hem, mindre mysigt att kliva in i en lägenhet som bara stinker målarfärg, usch lär nog öppna ett par fönster! Har precis slagit på lite kaffe och sitter och väntar på att Simon ska komma hem så jag får kramas lite!


Har varit i Falun och hälsat på min nya brukare, känns grymt bra måste jag säga! Eftersom dom hade väldigt kort med vikarier så hade dom ingen tills imorrn, så imorrn gör jag min första dag där, hoppas de kommer gå lika bra som det känns! Och jag hoppas även att dom behöver vikarier ofta så man får in lite cash på kontot!


Annars har jag varit hemma hos Mamma hela dagen, har inte hänt mycket annat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tiiina86 - 13 oktober 2008 15:07

Bloggen är nu flyttad till TiiiNaH.blogg. se

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 15:52

Jag är så jävla arg, så jävla arg så det känns som jag ska explodera vilken sekund som helst, jag vill skrika och slå sönder allt runt omkring mig, men jag har slutat med det, istället blir jag så arg och frustrerad så jag börjar gråta istället, som ...

Av tiiina86 - 11 oktober 2008 13:44

Idag är det lördag, dom flestas favorit dag, helt underbart! Har precis varit ner på stan en sväng, kutade in på systemet och köpte lite öl och sen lite ärenden på konsum och sen hem igen, trist att gå in och sätta sig igen när det är så fint väder, ...

Av tiiina86 - 9 oktober 2008 12:36

Skrev ett nlägg igår, men de funkade inte, texten blev inte med, skumt värre. Igår jobbade jag iallafall från 6-17, skapligt död jag var när jag kom hem då, och min älskling gick upp tidigare för att skjutsa mig till jobbet eftersom det inte gick någ...

Ovido - Quiz & Flashcards