Alla inlägg under februari 2008

Av tiiina86 - 25 februari 2008 19:22

Sitter på jobbet och är trött, men snart får jag gå hem, har gått hyffsat idag så det känns bra! Annars är jag bara jävligt hungrig, surt att jag inte har nånting gott hemma o äta bara!


Igår var jag hem till mamma och fixade håret, tog lite längre tid än jag hade väntat mig men bra blev det. Simon kom dit efter ett tag också men han satt mest och kollade på tv medans vi härjade omkring. Sen gick vi och köpte Kycklingsallad och så blev det film! :) 


Neej nu vill jag hem!

Av tiiina86 - 24 februari 2008 12:42

Söndag är den ultimata bakis dagen, men är jag bakis? Nej inte det minsta, en aning trött bara, underbart! Igår kom Mattias hit sen knatade vi ner till Madde och drack ett par öl och sen drog vi ner på S2, va väl sådär, höll mig i rätt bra skick med tanke på hur jag betedde mig i Fredags, tyckte det var dax att visa att jag faktiskt också kan bete mig ibland ;)


Idag tänkte jag att jag skulle försöka fixa mitt hår, har haft beslutsångest över hur jag ska göra, om jag ska dra i en massa ljusa slingor så jag får kvar lite av de bruna, eller om jag ska ha i en avfärgning och sen en blond färg, eller helt enkelt åka ner till min moster och fixa håret. Men nu har jag bestämt att det blir en massa slingor, så jag ska tvinga mamma och hjälpa mig lite senare. Får hålla tummarna för att jag inte ser ut som pippi o håret när det är klart, har ju hänt en gång och då vad jag inte så jävla glad faktiskt! ;P


Annars har jag bara jävligt tråkigt..

Av tiiina86 - 23 februari 2008 16:56

Igår efter jobbet så drog jag, Simon och Andreas på systemet, sen hem till mig och käkade, sen blev de kupolen för Simon ville köpa nått nytt att ha på sig och sen drog vi upp till honom och drack nån öl. Sen drog vi vidare till nån av Simon kompisar, Adde drog nästan på en gång så jag satt kvar där med grabbarna, till min stora förvåning så satt min tremänning och drack i köket, henne har jag inte sett på flera år, världen är bra liten!


Sen drog vi ner på Rock House, och  smidig som jag är så drar jag ner en ljusstake i golvet innan jag ens har fått av mig jackan, så vakten frågade vad jag pysslade med men när jag förklarade att jag bara skulle ställa upp min väska så fick jag gå in iallafall, så var vi där och drack en massa öl och sen på Bella sen gick vi hem och däckade båda två.


Idag är jag bakis till tusen, har legat i sängen hela dagen och varvat mellan att vara vaken och sova, nu är iallafall huvudvärken borta och jag har plockat ihop lite så jag ska slänga mig i en dusch och eventuellt dra ner till Maddis där hon och Mikaela sitter och dricker, får se om jag ska dricka nån öl idag, känner mig inte så sugen och ölen är även uppe hos Simon, äh får se hur det blir helt enkelt.


Och på tal om ingenting, inatt fick jag ett meddelande från en tjej där det stog " Hej, det var mig du träffade på krogen", alltså det här meddelandet är ifrån en tjej, varför har jag lämnat ut mitt telefon nummer till en tjej? Är det så att jag helt enkelt har raggat upp en tjej eller var hon bara social liksom? Ibland blir till och med jag förvånad över hur jag beter mig.


Klart slut!

Av tiiina86 - 21 februari 2008 15:39

Jag hatar att stressa, mer än allt i hela världen, det är därför jag försöker att aldrig göra de, och så tappar jag humöret på två sekunder. Kom precis tillbaka från lunchen, sprang in på konsum o köpte ketchup sen skyndade jag mig hem och började med maten. Samtidigt som jag höll på med maten så hängde jag tvätt och stoppade i en ny tvätt, slängde i mig maten och en kopp kaffe och nu sitter jag här igen, en timme går helt sjukt fort ibland.


Annars är jag bara allmänt missnöjd med allting. Mår inte speciellt bra, går runt med en oros känsla i hela kroppen och ångest som bara byggs på för varje minut så det känns som hela kroppen skakar och man får svårt o andas och ibland så snurrar det till i hela huvudet så det känns som man ska svimma av och falla ihop nånstans.


För en gångs skull så vill jag bara att allting ska flytta på, för det är ju enkel matematik, inget jobb - inga pengar, inga pengar - ingen lägenhet!


Hoppet är det som dör sist, men inte ens det har jag mycket kvar av..

Av tiiina86 - 20 februari 2008 22:18

Jag har tamefan världens bästa kille. Har suttit hela dagen på jobbet och haft mensvärk till tusen, och mått allmänt skit.. När jag kom hem var Simon här och höll på och fixade med käk, och så hade han köpt choklad och lakritsnappar till mig, eftersom han vet att jag just nu har ett sjukt sug efter det. Han slutar aldrig att förvåna mig!
Det är såna här små saker som förgyller min vardag!


Jag längar tills jag får vakna bredvid honom varje dag, och förhoppningsvis så är det inte långt kvar ;)



Av tiiina86 - 20 februari 2008 16:22

Sitter på jobbet, mår sådär, helt sjukt ont i magen.. känns som jag ska ramla ihop typ! Kom nyss tillbaka från lunchen, satt hemma i soffan och åt kyckling med paprika/chilisås och tagliatelle, kollade på tv utan och ljud och lyssnade på musik på högsta volym, sånt gör dagen lite bättre!


Ibland är jag bara så trött på saker och ting, allting sköjer över en som en stor våg, och blev inte bättre av att jag kom ut i trappuppgången och inser att det är ett jävla liv, då insåg jag ännu en gång att min bostadssituation är outhärdlig!



Av tiiina86 - 19 februari 2008 22:11

Idag när jag lämnade min lägenhet så såg det ut som att jag hade kastat en bomb i den, va grejer överallt och en massa disk. idag när jag kom hem, så var det ihop plockat och diskat, då hade Simon fixat det medans jag var på jobbet, ibland är han bara för söt! Och att få komma hem till en städad lägenhet betyder faktiskt otroligt mycket när man är trött och har en dålig dag, tack älskling =)



Av tiiina86 - 19 februari 2008 13:43

Dålig dag, mycket dålig dag. Samma sak som alltid, sitter här och är sur och frustrerad över att det går dåligt, har ont i magen like hell och mår illa som satan! Helst av allt skulle jag vilja gå hem o lägga mig under täcket och sura!


Ska försöka komma ihåg och gå förbi och lämna in pappret som jag och Simon fyllde i igår på lunchen, men det tycker man ju att jag borde komma ihåg. ( fast man vet ju aldrig med mig, kanske tappar bort mig själv på vägen som vanligt. ) Och ska även försöka komma ihåg att det är jävligt halkigt på deras matta!


Fick en massa reklam igår som jag satt och bläddrade i när jag åt lunch, massor av bokrea överallt, skulle nästan vilja ta hela lönen och bara köpa böcker och sen ligga hemma och läsa dagarna i ända, det vore livet det! Eller ja självklart skulle jag ju slita mig så jag kunde dricka öl på helgerna :P


Jag har fått för mig att de luktar hamster om min tröja, hmm..


Imorse gick jag hem ifrån Bullermyren innan jag skulle till jobbet, och eftersom jag har inte har nån MP3 längre så lyssnade jag på en och samma låt på mobilen hela vägen, ni borde klappa mig på huvudet och säga att jag är duktig! 


Idag ska jag alltså fokusera på att INTE ramla inne på kontoret, boka en massa så jag tjänar mycket pengar som jag kan köpa böcker och öl, få bort hamsterlukten från min tröja och vara sur! Men nu ska jag fortsätta ringa alla muppers och låtsas att jag är gladast i hela världen!



 



Ovido - Quiz & Flashcards