Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av tiiina86 - 5 oktober 2008 17:46

Blev en lyckad Fredag, vi satt här ett par stycken och drack och sen gick vi ner på S2. Blev nog lite väl mycket dricka men så kan de går ibland, min kära sambo däremot var mindre glad på mig när jag sa att jag skulle gå ut och röka och när jag hade varit borta i 40 min så gick han och letade efter mig för han var orolig över vart jag hade tagit vägen, då hittade han mig ute på terassen fullt babblandes med folk och märkte inte ens att tiden gick! =P


Igår var vi och käkade med Andreas, Jonas och Anders annars var vi bara hemma hela dagen, kollade på film och åt god mat!


Idag är det ingen bra dag, den började bra men efter många diskussioner så är jag inte lika glad längre, och pms som jag har så gråter jag var femte sekund. Jag önskar att jag kunde sätta fingret på vad jag känner, men det går inte för det är alldeles för mycket och ännu en gång känns det som att jag ska kvävas av mina egna känslor och tankar. Hittade en gammal depp skiva som jag har slagit på på högsta volym och njuter av ensamheten här hemma, hade funderingar på om jag skulle ta en promenad och rensa huvúdet lite, men vi får se hur jag orkar.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards